Vaak wordt aan ons de vraag gesteld; hoe kan ik mijn email handtekening instellen? Wij leggen dit graag stap voor stap aan u uit.
Dit proces begint natuurlijk bij het opstarten van uw Outlook. Maar hoe gaat dit verder?
Stap 1: Kies nieuwe email op het tabblad Start
Stap 2: Kies op het tabblad Bericht in de groep toevoegen de optie Handtekening. Vervolgens klikt u op: Handtekeningen…
Stap 3: Onder ‘Selecteer de handtekening als u deze wilt bewerken’ kiest u nieuw. Vervolgens kunt u de handtekening die u zo dadelijk gaat maken een naam geven.
Stap 4: Onder de kop Standaard handtekening kunt u de volgende opties selecteren:
Stap 5: U kunt nu uw handtekening bewerken en invullen zoals u zelf wenst. Dit kan in het daarvoor bestemde vak Handtekening bewerken. Het is mogelijk om hier uw eigen logo aan toe te voegen & al uw andere gegevens te plaatsen. Ook is een link naar bijvoorbeeld uw website mogelijk.
Mocht dit als nog niet lukken? Dan helpt onze support afdeling u graag!