DIRECT CONTACT 0342 745020
  • /Help mij
  • /ICT voor huisartsen
  • /Professional Wifi
  • /Werken bij
  • /Team
  • /0342 745 020
fancit fancit
  • Home
  • Oplossingen
  • Werkwijze
  • Referenties
  • Nieuws
  • Contact
  • Help mij
  • ICT voor huisartsen
  • Professional Wifi
  • Werken bij
  • Team
  • 0342 745 020
  • Home
  • Oplossingen
  • Werkwijze
  • Referenties
  • Nieuws
  • Contact
LastPass
Versterking binnen het Fancit Team

De KPN [ISDN] telefoonlijn gaat weg, wat nu?

KPN moderniseert haar telefonienetwerk. Een gevolg hiervan is, dat KPN op termijn de ISDN-aansluitingen vervangt voor een alternatief. Per september 2019 worden de aansluitingen beëindigd. Geen nood, er is een alternatief: VoIP-telefonie. VoIP biedt veel functionaliteiten en is kostenbesparend!

 

Wat is VoIP-telefonie?

VoIP is bellen via het internet, ofwel: internettelefonie. Hiermee kunnen werknemers voordelig onderling bellen. Heeft u meerdere vestigingen? Dan kunnen werknemers van verschillende vestigingen kosteloos met elkaar bellen.

 

Waarom nu al overstappen?

ISDN wordt afgesloten, dat staat vast. Als u nu al overstapt, heeft u genoeg tijd en rust om probleemloos te migreren naar een nieuwe telecomomgeving. En er zijn meer pluspunten:

Kostenbesparend
ISDN is relatief duur. Een overstap naar VoIP-telefonie levert u dus een aanzienlijke kostenbesparing op.

Extra functionaliteiten
VoIP-telefonie biedt u vele handige functionaliteiten. Zoals: wachtrijen met plaats melding en muziek, doorschakeling, menu’s, voicemail, gespreksopname en veel meer. Natuurlijk behoudt u alle huidige telefoonnummers; deze neemt u mee naar de VOIP-centrale.

Geen centrale meer nodig
Het grootste voordeel van een VOIP-centrale is wel, dat u op locatie geen centrale meer nodig heeft. U hoeft hierin dus niet te investeren!

 

Meer weten over VoIP? Neemt dan contact met ons op. Wij informeren u graag verder.

 

 

Copyright 2021 Fancit