KPN moderniseert haar telefonienetwerk. Een gevolg hiervan is, dat KPN op termijn de ISDN-aansluitingen vervangt voor een alternatief. Per september 2019 worden de aansluitingen beëindigd. Geen nood, er is een alternatief: VoIP-telefonie. VoIP biedt veel functionaliteiten en is kostenbesparend!
VoIP is bellen via het internet, ofwel: internettelefonie. Hiermee kunnen werknemers voordelig onderling bellen. Heeft u meerdere vestigingen? Dan kunnen werknemers van verschillende vestigingen kosteloos met elkaar bellen.
ISDN wordt afgesloten, dat staat vast. Als u nu al overstapt, heeft u genoeg tijd en rust om probleemloos te migreren naar een nieuwe telecomomgeving. En er zijn meer pluspunten:
Kostenbesparend
ISDN is relatief duur. Een overstap naar VoIP-telefonie levert u dus een aanzienlijke kostenbesparing op.
Extra functionaliteiten
VoIP-telefonie biedt u vele handige functionaliteiten. Zoals: wachtrijen met plaats melding en muziek, doorschakeling, menu’s, voicemail, gespreksopname en veel meer. Natuurlijk behoudt u alle huidige telefoonnummers; deze neemt u mee naar de VOIP-centrale.
Geen centrale meer nodig
Het grootste voordeel van een VOIP-centrale is wel, dat u op locatie geen centrale meer nodig heeft. U hoeft hierin dus niet te investeren!
Meer weten over VoIP? Neemt dan contact met ons op. Wij informeren u graag verder.